نظر: محدودیت های "جادوی دختر سیاه" - چرا بازاریابی کامالا به عنوان یک سلبریتی شکست خورد؟ (نیوزویک)
منتشر شده در نشریه نیوزویک – ۲۶ نوامبر ۲۰۲۴

خلاصه:
- کمپین دموکراتها در سال ۲۰۲۴ به شدت بر روی مفهوم "جادوی دختر سیاه" سرمایه گذاری کرد، که بر دستاوردهای زنان سیاه پوست در مواجهه با ناملایمات سیستمی تاکید دارد.
- تمرکز این کمپین بر حمایتهای افراد مشهور و تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی، مانند گردهماییهای کامالا هریس با بیانسه و مگان تی استالیون، نتوانست حمایت اکثریت رایدهندگان آمریکایی را جلب کند.
- تاکید کمپین بر "جادوی دختر سیاه" نقاط کوری ایجاد کرد که نگرانی های رای دهندگان مردان طبقه کارگر و زنان سفیدپوست را نادیده گرفت که در نهایت به ترامپ رای دادند.
- اتکای کمپین به جذابیتهای افراد مشهور و بازاریابی رسانههای اجتماعی در دستیابی به رایدهندگان جوان و کسانی که در حاشیه زندگی میکنند بیاثر بود.
- اقتصاد موضوع اصلی رای دهندگان بود، اما کمپین هریس به جای ترسیم یک سیاست محکم، بر تعقیب "عامل خنک" متمرکز بود.
- این مقاله نتیجهگیری میکند که برای پیروزی در انتخابات، به پیامی نیاز است که اکثریت را جذب کند، و در آینده، برای ایجاد قدرت سیاسی پایدار به چیزی بیش از بازاریابی تخصصی و نقل قولهای انگیزشی نیاز است.
پی نوشت:
نویسنده این مطلب، مولف و استراتژیست برند رسانه های دیجیتال و مستقر در آتلانتاست.
خواندن همه مطلب به زبان اصلی